The Greatest Guide To دکوراسیون

Wiki Article

سبک سلطنتی هالیوود یکی از نامحدودترین (ازنظر زمانی) و درعین‌حال جذاب‌ترین سبک‌های طراحی داخلی است که به‌خوبی با عناصر هنر دکو و سیاه‌وسفیدهای براق ادغام‌شده است.

منازل در مراکز شهرها و به خصوص پایتخت بیشتر به این سمت گرایش پیدا کرده‌اند تا شهرهای مجاور مراکز و یا شهرستان‌ها؛ هر چند با رشد سریع تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی، سایر افراد نیز به دنبال همگام سازی خود با متد دکوراسیون مدرن برآمده‌اند تا به نوعی خود را با مد روز به پیش ببرند.

اگر به‌اندازه کافی خوش‌شانس باشید که درب‌هایی داشته باشید که رو به تراس بازشود نصف راه ساختن یک فضای الهام گرفته از مناطق مدیترانه‌ای را رفته‌اید.

در این راستا هیچ اشکالی ندارد اگر سری به مجله‌های دکوراسیون منزل بزنید و نتیجه کار طراحان مشهور را ببینید.

سبک فرانسوی ترکیبی دگرگون‌شده از سبک آنتیک فرانسوی، شابی شیک و عناصر طراحی داخلی خانه‌های روستایی و عوامل فریبنده معرفی می‌شود.

چه رنگ هایی با هم ست می شوند؟ انواع ترکیب رنگها برای خانه

اندازه استاندارد تخت خواب تک نفره، دو نفره و یک و نیم نفره

عامل اصلی در این مورد؟ نور! شما می‌خواهید فضا تا حد ممکن روشن و دلباز باشد.

شما ممکن است تمایل داشته باشید کل را خانه را بارنگ موردعلاقه‌تان طراحی کنید، اما پس از اجرا، نتیجه شمارا راضی نخواهد کرد.

همچنین آباژورهای سرامیکی و غیره می‌توانند این سبک دکوراسیون اتاق‌خواب کلاسیک را تکمیل‌تر کنند.

باید لوازم را با ترکیب رنگ، اندازه درست و کاربری صحیح انتخاب کرد تا دکوراسیونی بی‌نقص و تمیز داشت.

از سمت دیگر اگر نشیمن مدرن را بخواهیم با سبک کلاسیک تلفیق کنیم کار سختی نخواهد بود. به این نوع سبک‌ها که در بحث طراحی دکور، نئو مدرن می‌گویند، سبک مدرن با سبک‌های دیگر ترکیب شده و یک حالت متفاوت به وجود خواهد آمد. الگوی مشخصی که بتوان از آن با نام کلاسیک – مدرن نام برد وجود ندارد؛ این موضع بیشتر به طرز فکر طراح و خلاقیت‌های افراد بستگی داشته و با توجه موارد دیگر یک حالت متفاوت و متمایز خواهد بود.

اشتراک در اشتراک گذاری در توئیتر اشتراک گذاری در پینترست اشتراک گذاری ???? ????? در واتس اپ اشتراک گذاری در واتس اپ اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری با ایمیل ترنم خرداد ۲۸, ۱۳۹۷

در دکوراسیون مدرن ذهن‌ها به سمت ظواهر خاص و عجیب معطوف است و برای اینکه بتواند چنین سبکی را تصور کرد باید به سمت ابزار و لوازم مدرن متمایل شد. در توضیح سبک دکوراسیون مدرن چیست وقتی با نشیمن کلاسیک روبرو می‌شویم، به این موضع پی خواهیم برد که به دلیل پایبندی دوستداران کلاسیک، موارد کمی پیدا می‌شود که بتوان یک فضای کلاسیک را مدرن نیز نامید. دلیل این موضوع هم در به کار گیری لوازم دکوراتیو است.

Report this wiki page